Американська Wal-Mart продає свій бізнес китайцям

6279f913-3b28-4997-93e4-27ec8da7dd48-2060x1236
JD.com отримає контроль над китайським сайтом електронної комерції Wal-Mart

Найбільша у світі компанія роздрібної торгівлі – американська Wal-Mart Stores Inc. – продає свій онлайн-бізнес у КНР китайській компанії JD.com, що володіє другим за величиною у країні сайтом електронної комерції. Про це пише Інтерфакс-Украина.

Відповідно до умов угоди, компанії створять стратегічне партнерство, що, як очікується, дасть змогу Wal-Mart розширити свою присутність на китайському ринку, який є дуже привабливим, проте висококонкурентним.

Так, JD.com отримає контроль над китайським сайтом електронної комерції Wal-Mart – Yihaodian, зокрема, брендами і відповідним програмним додатком.

Sam’s Club, підрозділ Wal-Mart, який керує центрами малооптової торгівлі, відкриє свою секцію на порталі JD.com, і обидві компанії розширять мережі поставок та коло імпортованої продукції.

JD.com випустить близько 145 млн. нових акцій на користь Wal-Mart, отже, остання отримає 5-відсоткову частку в китайській компанії.

Китай є для Wal-Mart четвертим за обсягом продажів серед міжнародних ринків, і компанія прагне зміцнити свої позиції в цій країні.

Американський ритейлер працює в КНР 20 років, керуючи мережею з приблизно 400 магазинів.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ