Apple вшосте став найдорожчим брендом світу

Apple
У компанії Apple наразі впали темпи продажів останніх версій iPhone

Американська компанія Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу за версією журналу Forbes. Вартість компанії оцінили в 154,1 млрд. доларів, що набагато вище за Google, Microsoft, Coca-Cola і Facebook.

Forbes наголошує, що Apple вже вшосте очолює цей список попри не вельми втішні фінансові показники, зокрема падіння виторгу майже на 13%. Експерти пояснюють це зниженням темпів продажів останніх версій iPhone. Варто зазначити, що щороку компанія витрачає на рекламу 1,8 млрд. дол.

Бренд Google, який посів друге місце в рейтингу, коштує на 87% менше за Apple – 82,5 млрд. дол. При цьому за рік ця сума підскочила на 26%. Річні витрати Google на рекламу становили 3,2 млрд. дол.

У першу п’ятірку найдорожчих світових брендів потрапили ще три американські компанії: Microsoft, вартість марки якої зросла за рік на 9% і становила 75,2 млрд. доларів, Coca-Cola – 58,5 млрд. доларів (+4%) і Facebook, вартість бренду якого підскочила на 44%, до 52,6 млрд. доларів.

До топ-10 рейтингу Forbes також входять бренди японської Toyota і американські IBМ, Disney, McDonald’s і GE.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ