Боротьба з дитячим ожирінням: Британія забороняє рекламу фастфуду

Фастфуд
Реклама зникне з усіх дитячих сайтів, а також відео ресурсів YouTube і ОТВ Hub

У Великій Британії комітет із рекламної діяльності планує заборонити рекламу фастфуду на дитячих сайтах, а також на інших популярних ресурсах, які відвідують неповнолітні, пише rosbalt.

Представники Комітету впевнені, що відмова від такої реклами – дієвий метод боротьби з дитячим ожирінням.

Отже, у рамках кампанії, буде заборонено розміщення будь-якої інформації та відео, що популяризують фастфуд. Планується, що ролики зникнуть з усіх дитячих сайтів, а також відео ресурсів YouTube і ОТВ Hub.

Зазначимо, публічні слухання щодо розв’язання цієї проблеми тільки планують провести.

Нагадаємо, у Британії з 2007 року чинна заборона на рекламу їжі з високим вмістом жирів, цукру або солі на телебаченні під час показу передач для осіб молодше 16 років. А в 2010 році британська влада збільшили число округів, в яких поряд зі школами заборонено розміщувати ресторани швидкого харчування. Всі ці обмеження вводяться задля боротьби з дитячим ожирінням.

Читайте: Шкідлива їжа вабить людей через небезпеку – вчені

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ