Британія заблокувала всі рахунки Russia Today

mobile_high-xlj
У Британії проведуть розслідування щодо кремлівського англомовного телеканалу

Усі британські рахунки російської державної телевізійної компанії «Russia Today» заблокували. Про це на своїй сторінці в Twitter повідомила головний редактор Маргарита Симонян, передає Європейська правда

«Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. Рішення перегляду не підлягає. Хай живе свобода слова!» – написала редакторка одного з ключових рупорів пропаганди Кремля.

sny-mok-e-krana-2016-10-17-v-14-14-04-2Раніше стало відомо, що у Британії проведуть розслідування щодо кремлівського англомовного телеканалу Russia Today, який оприлюднив недостовірну інформацію про газодобувну компанію.

Розслідування проводить британський медіарегулятор, який розглядає 15 порушень правил мовлення російським телеканалом.

Причиною розслідування став сюжет телеканалу RT про британську енергетичну компанію Cuadrilla, в якому йшлося про те, що вона нібито викидала отруйні відходи біля берегів Африки.

«У цьому твердженні немає ані слова правди», – зазначає британська The Times.

Як відомо, телеканал Russia Today має власний офіс у Лондоні. Минулого року Кремль схвалив значне збільшення бюджету англомовного каналу RT та інших сервісів, зокрема, новинного сайту Sputnik, який відкрив нову штаб-квартиру в Единбурзі та був звинувачений у поширенні конспірологічних історій.

Загальні витрати Росії на телебачення, радіо та онлайн-сервіси за кордоном оцінюють у 151 мільйон фунтів 2015 року. Цьогоріч вони зросли до 255 мільйонів.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ