Пропаганда Кремля підвела під монастир французький Canal+

Пропагандистський фільм «Маски Революції» вийшов в ефір на телеканалі «Canal +» 1 лютого
Пропагандистський фільм «Маски Революції» вийшов в ефір на телеканалі Canal+ 1 лютого

Французький Canal+ не на жарт розлютив європейське бізнес-співтовариство. Після демонстрації пропагандистського фільму Поля Морейри про Євромайдан «Маски Революції» акції медіаконгломерату Vivendi SA, до якого і входить Groupe Canal+, різко впали, передає «Український погляд».

Варто зазначити, що канал і раніше страждав через непросте фінансове становище. Тепер же через кремлівську пропаганду під ударом опинилась вся медіа структура, а, отже, і всі її співробітники.

1

2До фінансових проблем додаються ще й проблеми іміджеві, адже на канал ополчилися журналісти, правозахисники та громадські організації.

Зокрема, демонстрацію стрічки розкритикували в багатьох впливових медіа – Libération, Le nouvel Observateur, Le Monde, Mediapart. Оглядачі видань звинувачують автора фільму Поля Морейру в порушенні журналістських стандартів та підтасовуванні фактів в інтересах Кремля.

«Благими намірами вимощена дорога до пекла. Бажання викорінити коричневу загрозу всюди в Європі, де вона вкоренилася, парадоксально часто виштовхує носіїв спрощеної свідомості до кола крайніх правих популістів й антиєвропейців. Саме це сталося з командою каналу Canal+, незважаючи на всі антифашистські наміри», – нагадують автори статті в газеті Le Monde.

«Частина лівих радикалів, обурена наслідками ліберальної глобалізації, захопилася конспіралогією та перетворилася на корисних ідіотів путінського реваншизму і мафіозних імперіалістів. Путінська Росія прагне розчленувати та підкорити Європу. Для цієї мети використовуються всі методи: дипломатія, важелі впливів, але також війна, зокрема, в Криму та на Сході України. І, нарешті, велика брехня», – пишуть оглядачі.

Фільм «Маски Революції», який розповідає про революційні події в Україні 2013-2014 років, вийшов в ефір на телеканалі Canal+ 1 лютого в 22:30 за місцевим часом. Стрічку зняли в дусі російської пропаганди. Вона покликана розповісти про «екстремістські націоналістичні батальйони в Україні, які стали загрозою для уряду», а також про «криваву бійню в Одесі».

Читайте: Кремль розширює коло своїх друзів у Європі – Der Spiegel

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ