Дмитро Гнап: Українці отримають лібералізацію ринку авто, лише коли Порошенко поверне собі інвестиції в «Богдан»

Дмитро Гнап, журналіст
Дмитро Гнап, журналіст

Те, що президент Порошенко зробить все, щоби зупинити потік дешевих іномарок з Європи, було так очевидно. Ліва півкуля його мозку досі вважає його бізнесменом. Подивіться. Це скрін з офіційного ФБ-екаунту «Богдан Авто-Холдингу».

2222233333В народі корпорація «Богдан» більш відома своїми автобусами. Але вона виробляє ще й багато автомобілів. Ось він пріоритет Петра Порошенка та його компаньона Олега Гладковського (Свинарчука): шедеври китайського автопрому для українського ринку.

Там на сторінці пишуть: «У цей час «Богдан» знаходить нового партнера в особі китайської компанії JAC і до кінця 2013-го запускає повномасштабне виробництво в Черкасах седана JAC J5. На черзі був кросовер S5. Останній дуже схожий на нову модель Hyundai ix35 і ідеально вписувався в черкаський конвеєр. «Богдан» поспішає зробити локалізацію 51% і вийти з цими моделями на російський ринок. Цей автомобілебудівельний завод в Черкасах звели за 2 роки. Він обійшовся інвестору у понад $ 330 мільйонів».

Напевне, поки президент з компаньйонами не поверне інвестоване, українцям не варто розраховувати на лібералізацію ринку авто. Особливо, з урахуванням того, що «Богдан-Холдинг» – ще й один з найбільших трейдерів корейських авто в Україні. Бо дешеві вживані євпропейскі авто – прямі конкуренти бізнесу Порошенка-Гладковського. І не питайте що думають про цей конфлікт інтересів в сліпому трасті.

Джерело: Дмитро Гнап 

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ