Експерти з’ясували, що відволікає співробітників під час роботи

Експерти пояснили, як стати ефективнішим у роботі
Експерти пояснили, як стати ефективнішим у роботі

Дослідники з Іллінойського університету систематизували основні фактори, що відволікають людину під час роботи. Про це інформують Цікавості.

Завдяки дослідженню вдалося з’ясувати: багато що залежить від складності поставленого завдання і ступеню вмотивованості співробітників.

Що складніше завдання, то частіше людина буде відволікатися і відкладати роботу на більш пізні терміни. Інші справи, які не стосуються роботи, в такому разі виглядають значно привабливішими і цікавішими, ніж основна діяльність.

Крім того, важливу роль відіграє обстановка на робочому місці.

Аби впоратися з цією проблемою, дослідники рекомендують намагатися дати раду з головними складнощами якомога швидше. Так не доведеться повертатися до цього знову і знову.

Є і ще одна проста порада, яка стосується в основному керівників – слід мотивувати співробітників різноманітними заохоченнями. Хтось воліє отримувати вищу зарплату і премії, іншим же важливо мати довшу відпустку.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ