Клер Захаровна: «Халяви.нєт», або результат чорної п’ятниці

Клер Захаровна, блогер
Клер Захаровна, блогер

Халяви_нєт, або результат чорної п’ятниці. Я вам трішки поясню, чому не слід очікувати від наших торгашів знижок не тільки зараз, але й років 5 в майбутньому і раджу вам не оббивати взуття в пошуках халяви.

Всьо просто, як два пальця. У нас немає корпорацій, які мають багаторічний досвід в будь-якій галузі виробництва і можуть дозволити собі такі рекламні трюки, як спродувати дещо застарілий товар майже за копійки. Цим корпорації вбивають двох зайців, організовуючи собі під кінець року шалений трафік продаж для річних звітів, а також рекламу брендам.

Чорна п’ятниця, кібер-понеділок – геніальний трюк, як торгової індустрії, так і виробників. Нам, на жаль, до такого рости і рости, бо виробництво у нас знаходиться самі знаєте де, не варто і букву називати і те можна перерахувати на двох пальцях.
Я б рекомендувала нашим мережам, не буду їх називати, не позоритись, якщо не готові збувати неходовий товар хоча б за оптовими цінами і взагалі не брати в чорній п’ятниці участі, бо люди швиденько все розплямкають і це спрацює, як антиреклама і мережі будуть виглядати в цьому казусі, як мавпа з гранатою.

Деякі спритники взагалі поховали товар, а на полицях залишили одне барахло, на яке спочатку накрутили дурну ціну, а потім тіпа мілостіво з барського плеча скинули.
Риблята, ау, совок уже давно канув в багно історії з такими приколами і каша з топора варилась тільки в казках… Тепер за все треба платити, а не виглядати супержмотом в очах споживача.

А от виробники харчових брендів, знову не буду їх називати, могли б собі це дозволити, наприклад: м’ясце курчат, молочні продукти і впевнено сформувати в башці споживача стійке враження на цілий рік купляти тільки цю торгову марку.

Але… менеджмент тамошній такий громіздкий і неповороткий, що часто-густо замість того, щоб спродати людям товар з граничним терміном реалізації і отримати хоч щось – його тупо вивозять і викидають на смітник. Вопшим, не плекайте надій і не витрачайте час і кошти на цю дурню і буде вам щастя)

Авторська стилістика збережена.

Джерело: Клєр Захаровна

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ