гаряча вода
Кияни мають право на на перерахунок вартості, якщо гаряча вода відсутня довше двох тижнів

Якщо гаряча вода відсутня довше двох тижнів, і про причини цього немає жодної інформації, кияни мають право на перерахунок вартості ЖК-послуги. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, передає прес-служба КМДА.

Міська влада просить киян звертатися за телефоном: 15-51, якщо термін гідравлічних випробувань перевищив два тижні, а гаряча вода відсутня. «Вже сьогодні споживач має право на перерахунок вартості неякісно наданої послуги. Це повинен здійснювати виконавець послуги», – запевнив Пантелеєв.

За ініціативи мера Києва В.Кличка столична влада розробила спеціальний регламент диспетчерських служб, які повинні реагувати на скарги киян за телефонами: 15-51 та 15-57. Для того, аби тривалих відключень було якомога менше, київський міський голова доручив розробити стратегію енергетичного розвитку, що передбачає модернізацію системи теплопостачання міста.

«У найближчій перспективі – роботи з відновлення найбільш пошкоджених циркуляційних трубопроводів гарячого водопостачання. Вони вже передбачені в інвестиційній програмі ПАТ «Київенерго», яка є виконавцем послуги гарячого водопостачання», – сказав заступник голови КМДА.

У прес-службі нагадали, що відсутність гарячого водопостачання у Києві пов’язана з проведенням планових ремонтів і реконструкцій об’єктів теплопостачання, гідравлічних випробувань теплових мереж і припиненням газопостачання котелень. Нині система теплопостачання міста не може обійтися без планових випробувань, під час яких перевіряють на міцність і щільність водогони та їхні елементи. Це дає змогу заздалегідь виявити максимально можливу кількість пошкоджень, розпочати ремонтно-відновлювальні роботи на пошкоджених ділянках та запобігти аваріям під час опалювального сезону.

Інформаційний Акцент

 

 

 

БЕЗ КОМЕНТАРІВ