Рейтинг
Найефективнішою виявилася компанія Ford

Серед автомобільних моделей, які найбільше подобаються користувачам Інтернету, перше місце посіло купе Chevrolet Corvette, пише Радіо 24.

На другому щаблі опинився пікап від Ford F 150, третій – Ford Mustang.

Зазначимо, що список складено виходячи з вираженого у відсотках індексу Digital Brand Exposure Index (DBEI – «індексу цифрового експонування бренду»), який Swoop вираховує самостійно за допомогою фірмового пошукового движка. Компанія аналізує не згадуваність марки або моделі, а те, як часто вона потрапляє на очі користувачеві.

Swoop вирахував, скільки грошей автомобільні бренди витрачають на рекламу за один квартал, а потім визначив, у скільки кожній компанії обходиться один відсоток індексу DBEI.

Найефективнішою виявилася компанія Ford, яка посіла в рейтингу «видимості» перше місце (16,4 %). За один відсоток рейтингу вона «заплатила» 580 тисяч доларів.

Найменш ефективна за цим показником – Toyota: восьме місце в рейтингу (4,1 відсотка) і в середньому 6,3 млн. доларів за один відсоток.

Читайте: Американці визначили найнадійніший автомобіль року

БЕЗ КОМЕНТАРІВ