Олександр Білінський: Тренд на мілітарізацію

Олександр Білінський, журналіст і блогер
Олександр Білінський, журналіст і блогер

Українські маркетологи доклали зусиль і у виробництві продуктів, сувенірів і навіть алкоголю почали використовувати тренд на мілітаризацію.

Сьогодні в «Ашані» всі обговорювали нові моделі коньяку у вигляді пістолета і автомата – кому який калібр більше подобається. На День захисника України – чим не подарунок хлопцям, які воювали на сході.

14563474_1220517551340475_7657035746409229260_n14639575_1220517554673808_8638012468520983666_n14690922_1220517791340451_7599819307458733324_nУ Бахмуті (Донецька область), що славиться своїми соляними покладами, теж піймали тренд і в сувенірних магазинах почали продавати соляні танки.

Продавщиця зізналася, що йдуть «на ура», загортаючи танк моєму знайомому, який придбав його за спецзамовленням для поляка. Не зупинила навіть ціна – 550 гривень за танк-світильник.

14718585_1220517784673785_5922529720859030166_nДжерело: Александр Билинский

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ