Олександр Білінський: Всі власники «інформаційних бульдозерів» гартувалися в 90-х

Олександр Білінський, журналіст і блогер
Олександр Білінський, журналіст і блогер

«Інтер» – Льовочкін, Фірташ, Хорошковський.

«1+1» – Коломойський, Суркіс.

Телеканал «Україна» – Ахметов.

5 канал – Порошенко.

СТБ, ICTV, «Новий канал» – Пінчук.

24 телеканал – Садовий.

І трохи менші гравці – «Еспрессо ТВ» (Княжицький і структури Авакова), 112 канал (близький до структур втікача Захарченка), News One (Рабинович).

Лише наївні люди не уявляють, якими методами ці персонажі домоглися своїх статків і впливу, які в різні роки трансформувалися у владу або ще більші капітали.

І в різні історичні періоди всі ці власники використовували свої інформаційні бульдозери на власний розсуд. Правда, хтось занадто очевидно-незграбно, а хтось таємно-маніпулятивно.

І будуть використовувати – новітня історія після Євромайдану це лише підтверджує. У битвах гладіаторів всі методи хороші, в зокрема, і ті, які здаються на перший погляд божевільними. Всі власники цих каналів гартувалися в 90-х.

І їхнім співробітникам, і телеглядачам необхідно про це пам’ятати.

Джерело: Александр Билинский

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ