Олександр Деркач: Як українські фури їздять через Росію до Казахстану

Олександр Деркач, бізнесмен, економіст
Олександр Деркач, бізнесмен, економіст

Прочитав сьогодні інформацію глави Державної фіскальної служби Романа Насірова про те, що в російського транзиту немає жодних проблем із проходженням транзитних вантажів через територію України, і дуже зрадів. Я теж буду цим пишатися.

Вирішив розповісти пану Насірову, як після Нового року здійснюється транзит українських вантажів через територію Росії до Казахстану, наприклад.

Безпосередньо, через українсько—російський кордон, як було раніше, не можна. Ваша машина повинна проїжджати обов’язково через Білорусь. Тут все більш- менш. Але от ви під’їжджаєте до білорусько-російського кордону. Далі ви самі їхати не можете.

Вас повинні або опломбувати якоюсь супер-пупер спеціальною російської пломбою, яка відстежується через ГЛОНАСС і якої, природно, немає. Або ви мусите найняти озброєну охорону з числа російських прикордонників, які супроводжуватимуть вас із автоматами до Казахстану, — щоби ви по дорозі злочинно не розвантажили ваш товар у якомусь Мухосранску. Ціна цього конвою 24 тис. рублів. Природно, жоден дурень з вами за ці гроші не поїде.

Збирається колона з 10 машин. Доки її збирають, ви платите за простій 6 тис. рублів за перших три дні та по 1 тис. за кожен наступний. З колони відлучатися можна. Розстріл на місці. Якщо машина поламалася, всі чекають. Якщо хтось вирішив попісяти, всі повинні попісяти.

Раніше весь шлях з України до Казахстану займав 5-7 днів, тепер майже 2 тижні. І не тільки через конвої — просто відстань збільшилася вдвічі.

15 січня був урочисто відправлений поїзд через два моря по «шовковому шляху». Він мав дійти до Китаю сьогодні, 26-го числа. Поки що про результати не чув.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ