Оповідка в стилі «Іронії долі» від російського ТБ: «п’яний Порошенко летів до Путіна побалакати»

Порошенко-Путін
Кремлівські ЗМІ розповідають байку про «п’яного Порошенка»

Російська пропаганда, певно, відкрила новий метод брехні, аби втертися в довіру. Для цього вона запозичує історії у західних кореспондентів. Про це пише Юліан Ґанс на сторінках німецької газети Süddeutsche Zeitung.

Так, кілька днів тому російський телеканал «ТБ-Центр», який здебільшого є у власності міста Москви, повідомив про нібито скандальний інцидент: Президент України Петро Порошенко був сильно п’яний, коли сідав на комерційний рейс до Москви в Києві. Сили безпеки мали супроводжувати главу держави до машини. Але він постійно повторював, що має поговорити зі своїм російським колегою Владіміром Путіним.

Джерелом цієї жахливої історії «ТБ-Центр» назвав Крістіну Нагель, яка два роки тому керувала радіостудією німецького телеканалу ARD у Москві. За версією «ТВ-Центр», Нагель сказала в ефірі каналу WDR 5, що нібито про те, що трапилося, її поінформували «надійні джерела в українській службі безпеки». Проте насправді, продовжує Ґанс, ця історія дуже сильно здивувала і саму Нагель. «Все, що в цій оповідці правда, – тільки те, що я існую і що пан Порошенко існує – ось і все», – заявила журналістка в бесіді з Deutschlandfunk. Все решта було «цілковитою брехнею».

Байка про п’яного Порошенка з підвищеним зацікавленням до обговорення також з’явилася і в інших російських ЗМІ. Російські журналісти взялися простежити її походження. Вперше вона з’явилася в блозі сумнозвісної «фабрики тролів» у Санкт-Петербурзі, співробітники якої отримують гроші за те, що співають хвалебні оди Кремлю в соціальних мережах. Цілком можливо, що в ролі винахідника історії спеціально обрали Нагель. Адже виступи радіожурналістів не можна знайти в загальнодоступних архівах. Сама вона зарекомендувала себе як грамотний і добре поінформований фахівець, бо працювала новинним кореспондентом.

Тим часом радіостанція WDR 5 так просто не спустить інцидент «на гальмах». Директор WDR Том Буров вже пообіцяв, що скаржитиметься в письмовій формі російському послу.

Як відомо, російське ТБ славиться своєю «фантазією». Зокрема, широко відомими стали такі інтернет-меми брехні путінських ЗМІ: «візитівка Яроша», «розп’ятий хлопчик», «знімають з поїзда в Нацгвардію», «видача учасникам АТО землі на Донбасі і двох рабів», «видача учасникам АТО землі на Донбасі і п’ятьох рабів», «п’яні негри на українському БТР». Через інформаційну агресію Росії Україна була змушена вживати заходів для захисту свого інформпростору, зокрема, заборонивши в’їзд в країну 38 громадянам Росії, які працюють у брехливих ЗМІ.

Читайте: Чергова дешева фальшивка Кремля: українські військові воюють зброєю… з комп’ютерної гри Battlefield 3

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ