Перший в Україні електоробус з 3G Wi-Fi вийшов на маршрут у Луцьку

У Луцьку запустили першу електромаршрутку з безкоштовним Wi-Fi
У Луцьку запустили першу електромаршрутку з безкоштовним Wi-Fi

Повністю електричний автобус вперше в Україні випустили на маршрут у Луцьку. Про це повідомляють Волинські новини.

Як наголошується, проїзд коштує 1,5 гривні. Над реалізацією проекту його організатори працювали близько року. Для живлення електродвигуна автобуса використовуються ферум-літієві батареї, ресурс яких становить близько 10 років. На повному заряді автобус може проїхати у міському циклі до 250 кілометрів. Для того, аби повністю відновити заряд батареї, знадобиться 8 годин, якщо заряджати їх від мережі 220 вольт, або ж 5 годин, якщо від мережі в 360 вольт.

Водій автобуса каже, що в керуванні електромаршрутка суттєво легша за звичайний автобус. Адже замість ручної коробки передач, встановили тут варіатор (щось, на кшталт автоматичної КПП). В автобусі лише дві педалі: газ та гальма, що суттєво спрощує керування в міському циклі. До слова, електроавтобус в рази тихіший, ніж автобус з двигуном внутрішнього згорання. У салоні встановлена система автоматичного оповіщення про зупинки громадського транспорту, а також екран, на якому транслюватимуть новини, погоду тощо. Окрім того, в автобусі працює безпровідна мережа 3G Wi-Fi. Швидкість на момент тесту становила близько 7 мегабіт – цього цілком достатньо для прослуховування музики в режимі онлайн або ж навіть перегляду відео.

Наразі прототип на базі «Богдану» А092 вже готовий до використання і його обіцяють випустити на маршрут. Натомість зазначають, що наступною на черзі модернізації визначили дещо новішу та більшу модель. Це все той же «Богдан», щоправда більший за розміром.

Виготовляли автобус ентузіасти на базі підприємства «Санрайз». Розробка не має нічого спільного з корпорацією «Богдан», окрім марки автобуса, який взяли за основу. Далеко не новий «Богдан» дещо відреставрували та модернізували, перетворивши на електроавтобус. Що стосується вартості проекту, його розробники не називають конкретних цифр. Лише зазначають, що вартість перетворення звичайної маршрутки в електроавтобус коштує вдвічі менше, ніж вартість одного нового тролейбуса. Разом з тим, це обходиться суттєво дорожче за покупку нового дизельного «Богдана».

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ