Після перетворення на Vodafone МТС не обслуговуватиме окуповані території

Vodafone
«МТС Україна» змінює бренд і стає Vodafone

Один із найбільших українських мобільних операторів «МТС Україна» підписав договір про стратегічне партнерство з британською компанією Vodafone, що передбачає використання українським оператором бренду Vodafone. Про це 16 жовтня повідомив генеральний директор «МТС Україна» Олег Проживальський, передаєУНІАН.

Деталі угоди не розкриваються, але за словами директора з розвитку партнерських ринків Vodafone Стефано Ґастаута, згідно з договором, наразі майнові зміни не відбулися. У наглядовій раді «МТС Україна» з’явиться представник Vodafone, також фахівці британської компанії займуть ключові позиції в «МТС». Окрім іншого, Vodafone допомагатиме «МТС Україна» з маркетингом.

Спочатку два бренди існуватимуть паралельно – повний перехід на Vodafone забере якийсь час. Однак процес починається вже сьогодні. Поступово на бренд Vodafone буде переведено власні магазини «МТС Україна» та велику частину дилерських точок продажів. Новий бренд не використовуватиметься на територіях сходу країни, які не підконтрольні українській владі.

Запуск 3G під новим брендом стартує вже найближчим часом. Vodafone буде підтримувати, розвивати й оптимізувати українські 3G-мережі, пропонувати українським абонентам нові тарифні плани, зокрема, більш низькі ціни на роумінг і міжнародний напрямок у країнах присутності Vodafone. Втім, за бажанням абоненти «МТС Україна» зможуть і далі користуватися старими тарифними планами – перехід на нові тарифи здійснюватиметься за бажанням абонента.

Vodafone – британська компанія, найбільший у світі за обсягом виручки оператор стільникового зв’язку. Ще в 2001 році компанія запустила програму виведення бренду на локальні ринки без додаткових інвестицій. Зараз за такою схемою Vodafone працює з операторами на Кіпрі, в Австралії, Бельгії, Болгарії, Ісландії, Латвії, Литві, Люксембурзі, Словенії, Фінляндії, Хорватії, Швеції, Швейцарії та Естонії. МТС працює з компанією з 2008 року – відтоді, як МТС отримала ексклюзивний доступ до продуктів і послуг Vodafone для масового та корпоративного ринків.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, на початку липня на ринку з’явилися чутки про те, що українська дочка російської компанії МТС може відмовитися від бренду й стати Vodafone. А у вересні цього року Vodafone зареєстрував в Україні торговий знак сервісу мобільних платежів M-Pesa.

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ