Таємницю розкрито: Лохнеське чудовисько вигадав PR-агент на проханння шотландських готельєрів

Лохнеське чудовисько
Лохнеське чудовисько

Рекламний агент вигадав легендарне Лохнеське чудовисько, аби залучити туристів до Шотландії. Документальне підтвердження цього факту має британський історик Ґаррет Вільямс. Про це пише Daily Mail.

Отже, судячи з документів, які знайшов історик, автором міфу про чудовисько озера Лох-Несс був романіст Діґбі Джордж Ґереті, який у 30-х роках працював рекламним агентом. Власники шотландських готелів поблизу промислового центру Івернесс, аби заробити грошей, попросили письменника допомогти залучити туристів. За цю роботу рекламіст дістав 150 фунтів гонорару.

Є ще одне підтвердження вигаданої історії. Історик знайшов листа Джорджа Ґереті, в якому він пише другу про «геніальний PR-хід», який докорінно змінив життя нудної британської глибинки. Окрім того, вигадка вдало поєдналася з шотландськими легендами про монстрів в озері Лох-Несс, жертвами яких ставали місцеві рибалки. Відтоді «Нессі», як іще називають місцеве чудовисько, створило ціле покоління мисливців на монстрів. Деякі сміливці, навіть потрапили до книги рекордів Ґіннеса за найдовше і безперервне вистежування  істоти на озері.

Зазначимо, загадковий монстр щорічно поповнює місцевий бюджет на 30 мільйонів фунтів.

Читайте: Відтепер кожен може долучитися до пошуків Лохнеського чудовиська

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ