Ребрендинг: lifecell прийде на зміну life:)

life:) перейменують в lifecell
life:) перейменують в lifecell

Український оператор мобільного зв’язку «Астеліт» оголосив про ребрендинг, перейменувавши початковий бренд life:) на lifecell. Про це повідомила прес-служба компанії.

«На зміну life:) приходить нова назва lifecell, співзвучне з брендом компанії Turkcell – великого міжнародного інвестора, якому належить 100% акцій українського оператора», – йдеться в повідомленні.

«Астеліт» таким чином має намір максимально наблизити себе до компанії-акціонера і підкреслити зв’язок між ними.

«Новий бренд lifecell придбав не лише однакові й схожі елементи з брендом Turkcell, але й кольори материнської компанії: синій і жовтий», – йдеться в прес-релізі.

Більше того, компанія має намір змінити своє позиціювання з молодіжного на корпоративний ринок, пояснюючи це тим, що аудиторія ТМ life:) «виросла і сформувалася в просунуту категорію користувачів з великим клієнтським досвідом, знанням сучасних технологій і очікуваннями високої якості обслуговування».

Тим самим компанія заявляє про свій намір продовжити діяльність на ринку як більш мультисервісний оператор, здатний зацікавити ширшу категорію абонентів.

«Астеліт» вийшов на український ринок у 2005 році і створив мережу мобільного зв`язку life:), охопивши територію, на якій проживає понад 98% населення України.

У травні 2015 року «Астеліт» запустив зв’язок третього покоління на основі технології 3G+, максимальна швидкість у мережі якої може досягати 63,3 Мбіт за секунду.

Кількість абонентів компанії становить понад 13 млн. осіб. Найбільшими конкурентами цієї компанії на національному ринку стільникового зв’язку «Київстар» і «МТС Україна».

Акціонером «Астеліту» є турецький телекомунікаційний холдинг Turkcell.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ