РФ поповнила свій арсенал надувною зброєю – ІноЗМІ

sny-mok-e-krana-2016-10-13-v-20-52-48-2
Компанія «Русбал» не розголошує, скільки надувних танків вона випустила

Росія під керівництвом президента Владімра Путіна знову проштовхується на геополітичну арену. Кремль застосовує цілий спектр таємних тактик: змушує замовкнути критиків за кордоном, підключає РПЦ до своєї консервативної контрреволюції, поширює неправдиву інформацію серед європейської аудиторії та навіть, за версією адміністрації Обами, втручається, шляхом зламу комп’ютерів Демократичної партії, в президентську кампанію в Америці. Про це пише авторитетне видання The New York Times.

Нещодавно до цього списку додався «оновлений варіант давнього інтересу російської армії до операцій, покликаних обманювати і приховувати, – репертуару смертоносних трюків, іменованих maskirovka. Це доктрина психологічної війни, яка стає все важливішим елементом геополітичних устремлінь країни».

У російській глибинці Компанія «Русбал» виробляє теплові аеростати, а також постачає Міністерству оборони одну з маловідомих російських військових загроз – дедалі більший арсенал надувних танків, літаків і ракетних комплексів.

sny-mok-e-krana-2016-10-13-v-20-52-36-2Працівники компанії виготовляють «найпередовіші зразки «м’якої сили» – муляжі техніки, які навіть з відстані 300 ярдів здаються абсолютно натуральними, а також можуть з’являтися і зникати всього за кілька хвилин.

«Якщо вивчити великі історичні битви, побачиш, що кожен раз перемогу приносять виверти, – стверджує військовий інженер Олексій Комаров. – Ніхто ніколи не перемагає чесно».

За словами журналіста NYT, ідея maskirovka полягає в тому, щоби ніколи не зізнаватися в свої справжніх намірах, завжди заперечувати свої дії та застосовувати всі політичні та військові засоби, аби забезпечити своїм військовим перевагу, яку дарує несподіванка. Військові аналітики називають доктрину «багаторівневою». Автор вважає, що в ній немає різниці між камуфляжним одягом, що маскує солдата під кущ, і політичною дезінформацією або спритними замовчуваннями у верхах.

«Експерти побоюються, що наступним театром подібної тактики стане регіон Балтії», – зазначає газета.

Компанія «Русбал» не розголошує, скільки надувних танків вона випустила – цифри засекречені. Але Марія Опаріна, директор компанії, дочка засновника, сказала, що торік обсяги виробництва збільшилися. «Цей контракт – маленький елемент російської програми переозброєння з бюджетом 660 мільярдів доларів, розрахованої на 10 років, яка почалася в 2010 році», – йдеться в статті.

Компанія працює і на експорт, пише газета. Вона виготовила надувні муляжі систем ППО С-300 вартістю близько трьох мільйонів доларів, щоби продати їх Ірану. Але через санкції ООН Росія призупинила постачання реальних систем ППО. В цьому році поставки відбулися, але Іран втратив інтерес до муляжів.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ