Roshen має амбітні плани завоювати ринок солодощів у Польщі

Петро Порошенко рошен
Roshen вийшов на польський ринок

Кондитерська фірма Roshen, яка належить Президенту України Петру Порошенку, зареєструвалася в Польщі та хоче впродовж 5 років потрапити до п’ятірки лідерів ринку солодощів країни. Про це інформує Укрінформ з посиланням на польське видання Puls Biznesu.

«Упродовж п’яти років хочемо стати одним з найбільших гравців на польському ринку. Уважно дивимося, як тут працюють Wawel, Wedel, Colian i Mieszko», – заявив керівник відділу Roshen Europe у Польщі Артур Мартинюк. Як зазначає видання, офіс Roshen упродовж кількох минулих тижнів набирав працівників у Польщі, зокрема, спеціалістів з питань продажу, обслуговування клієнта, торговельного представника, бухгалтера-аналітика тощо.

Як зазначає часопис, українська фірма має амбітні плани, але й значну конкуренцію. «Вихід на польський ринок солодощів з маркою, яку споживачі практично не знають, – дуже коштовний процес, який вимагає і багато часу. Польща – це конкурентний ринок із сильними національними і міжнародними марками. Чимало залежатиме від рівня фінансових інвестицій і портфелю продуктів», – зазначив директор з маркетингу і продажу компанії Lotte Wedel в Польщі Мацей Герман. Як зазначає видання, сильною стороною Roshen у Польщі можуть бути дуже привабливі ціни.

Puls Biznesu звертає увагу, що українська компанія виробляє 320 різновидів солодощів і має виробничі потужності в Україні, Литві та Угорщині. Нещодавно вона виробляла та продавала солодощі також і в Росії, однак росіяни наклали ембарго на продукцію компанії й арештувати завод Roshen у РФ.

Нагадаємо, в ході виборчої кампанії Порошенко обіцяв продати Roshen. Організацією продажу корпорації займається інвестиційна компанія Rothschild у консорціумі з української інвестгрупою «Інвестиційний капітал України» (ICU). Порошенко запросив за свою фабрику 3 млрд доларів, тоді як єдиний покупець, швейцарська Nestle, готова заплатити лише один.

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ