Російські бренди дешевого взуття йдуть з українського ринку

серед причин зникнення дешевого російського взуття експерти називають збільшення конкуренції в цьому сегменті ринку
Причиною провалу дешевого російського взуття експерти називають збільшення конкуренції в цьому сегменті ринку

Через проблеми із центральними офісами в Росії український ринок залишають дві відомі марки дешевого взуття. Це бренди Centro і Plato. Про це пише видання Ліга.net.

Зокрема, борги Centro оцінюють у 440 тисяч доларів. Один з засновників бізнесу Сєрґєй Ломакін вже виїхав з Росії.

В Україні магазини Centro мали закритися до 1 серпня. Щоправда, мережа ще не розплатилася з усіма партнерами і закриття затягнулося.

Також серед причин зникнення дешевого російського взуття експерти називають збільшення конкуренції в цьому сегменті ринку.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ