Російською пропагандою займатимуться роботи: «Яндекс» звільняє журналістів

Компанія «Яндекс»
Матеріали в компанії «Яндекс» готуватимуть не журналісти, а автоматичні алгоритми

Компанія «Яндекс» у листопаді відкриє своє інформагентство «Яндекс для медіа», повідомляє Газета.ру. Відтак матеріали готуватимуть не журналісти, а автоматичні алгоритми.

На ранньому етапі агентство висвітлюватиме інформацію про ситуацію на дорогах, про погоду і про ті теми, до яких різко зростає інтерес в пошуку. Пізніше тематику розширять. Як заявила керівник проекту Марія Петрова, підписка на стрічку агентства для ЗМІ буде безкоштовною. Сервіс вже надано кільком редакціям в індивідуальному порядку.

Нагадаємо, компанію Google звинуватили у зловживанні своїм становищем на ринку Росії, що загрожує штрафом. В антимонопольному відомстві заявили, що Google порушив закон, довстановлюючи деякі додатки на мобільні пристрої. Порушення загрожує компанії штрафом у розмірі до 15 відсотків виручки за 2014 рік в цьому сегменті російського ринку.

ФАС не назвала суму виручки компанії, пославшись на комерційну таємницю і зазначивши, що точний розмір штрафу буде визначений після 28 вересня. Google повинен буде заплатити штраф і усунути порушення під загрозою нових штрафів. У представництві Google в Росії заявили, що вивчать рішення ФАС, а нарзі його не коментуватимуть. До слова, після рішення ФАС акції «Яндекса» зросли. У компанії, яка подала скаргу на Google в лютому, привітали рішення регулятора.

Читайте: В Україні «Google» наступає на російський «Яндекс»

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ