Розслідування показало, хто причетний до транспортування «Бука», який збив МН17

фрагмент малазійського Боїнга
Bellingcat з’ясували, хто причетний до транспортування «Бука», який збив літак над Донбасом

Експертно-журналістська група Bellingcat, що спеціалізується на проведенні розслідувань за відкритими джерелами, опублікувала свою підсумкову доповідь з розслідування катастрофи рейсу MH17 на Донбасі. У ній об’єднано дані, зібрані групою протягом року після краху літака «Малазійських авіаліній» під Донецьком, передає Дождь.

У доповіді Bellingcat йдеться, що 17 липня 2014 року установка «Бук» була перевезена на вантажівці з Донецька в Сніжне, а потім своїм ходом вирушила на південь від Сніжного. Звідти близько 16:20 за місцевим часом була запущена ракета, що збила літак «Малайзійських авіаліній». Автори доповіді запевняють, що помічений в районі Сніжного «Бук» – російського походження. Згідно з висновками Bellingcat, комплекс, численні фотографії якого були зроблені на території України, перебував до цього в складі 53-ї зенітно-ракетної бригади, що дислокується неподалік від Курська.

У доповіді установка умовно іменується «Бук 3х2» – згідно з написом на правому борту. За даними Bellingcat, схожа на «Бук 3х2» машина була в складі військового конвою, що прямував з Курська в Міллерово (Ростовська область) у червні 2014 року.

В якості доказів ідентичності «Бука» поміченого в районі Сніжного 17 липня 2014 та установки цього ж типу, сфотографованої на території Росії в червні, наводяться кілька фотографій. На знімках з Росії та України, геолокацію яких вдалося підтвердити Bellingcat, на «Буку 3х2» видні схожі навантажувальні маркування, збережені елементи номери та біла фарба на щитку гусениці в одних і тих самих місцях. « ході вивчення командою Bellingcat безлічі спостережень «Буків» стало ясно, що гумові щитки над гусеницями згодом отримують ушкодження, і ці пошкодження створюють унікальний «відбиток пальців», який дозволяє зіставити «Буки» на різних фотографіях» – йдеться в доповіді.

У Bellingcat також стверджують, що їм вдалося встановити особи чотирьох чоловіків, які могли вести машину, транспортувати «Бук 3х2». Інформацію, яка опублікована на сайті експертно-журналістської групи, а також ще неопубліковані дані Bellingcat передав Міжнародної слідчій групі, що розслідує катастрофу MH17.

Як відомо, 13 жовтня Рада безпеки Нідерландів має опублікувати доповідь про технічні причини аварії «Боїнґа». Остаточний звіт Міжнародна слідча група покаже в кінці 2015 року.

Нагадаємо, 17 липня 2014 року в небі над Донецькою областю підтримувані Росією терористи збили літак Boeing-777 компанії Malaysia Airlines, що виконував рейс Амстердам – Куала-Лумпур. Літак був збитий із зенітно-ракетного комплексу «Бук». Згідно з доповіддю нідерландських експертів, малайзійський лайнер збили з території, контрольованої проросійськими терористами за допомогою ракети «земля-повітря».

29 липня Росія на засіданні Ради Безпеки ООН застосувала вето на резолюцію щодо створення міжнародного трибуналу з розслідування за фактом збиття літака Малайзійських авіаліній Boeing-777 рейсу MH17 над територією України 17 липня 2014 року і загибелі 298 людей.

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ