Швидка допомога в аеропорту Амстердама: робот Спенсер допомагатиме з пересадкою

Робот Спенсер
Робот Спенсер у коридорі аеропорту

Без робота ні кроку. Полегшити життя пасажирам, що летять із пересадкою в амстердамському аеропорту «Схіпхол», вирішила компанія «Королівські голландські авіалінії». Перевізник розпочав тестування робота Спенсера, який допомагає знайти потрібний вихід на посадку, пише euromag.

У компанії наголошують, що щодня хтось із пасажирів спізнюється на стикувальний літак через занадто короткий проміжок часу між двома рейсами або мовний бар’єр.

Наразі проходить перша фаза випробувань у секції Шенгенської зони аеропорту «Схіпхол», яка не передбачає прямого контакту між роботом і пасажирами. Новинка поки «намотує» метри у коридорах своєї бази.

Та не варто засмучуватись, перший контакт зі Спенсером пасажири зможуть здійснити вже у березні 2016 року.

Читайте: Полиці магазинів незабаром інспектуватимуть роботи

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ