Скандальна продюсерка «Інтеру» Столярова звітувала про контент новин перед «ДНР»

Марія Столярова
24 лютого 2016 року Столярова під наглядом співробітників Служби безпеки України залишила територію України

Канали «Інтер» і «Донбас» вели листування зі співробітницею незаконного збройного формування «ДНР». У Мережі з’явилися підтвердження цього факту, повідомляє Детектор-медіа.

Зокрема, в Інтернет потрапило листування російського журналіста Леоніда Муравйова, який навесні 2015 року намагався влаштуватися на роботу на телеканал «Інтер», але був видворений з України зі співробітницею так званого міністерства державної безпеки «ДНР» Т.Єгоровою.

В листуванні згадується така собі «Маша». Імовірно, йдеться про колишню креативну продюсерку «Подробиць тижня» на каналі «Інтер» (продакшн НІС) Марію Столярову.

Листування датоване травнем 2015 року.

829995a-23

За однією версією, його виклали хакери, за іншою – це зробила сама Єгорова. Повний архів листів викладений на файлообмінник ex.ua.

«Детектор медіа» зазначає, що листування може «фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин НІСу перед органами безпеки «ДНР».

В одному з листів, датованому 25 травня 2015 року, Муравйов поінформував Єгорову, цитуючи «Машу», про покарання журналіста за згадування слова «терористи».

Водночас, журналіст телеканалу телеканалу «Інтер» Роман Бочкала, який працює в зоні бойових дій на Донбасі, заперечив будь-які стягнення за вживання слова «терористи» на означення підтримуваних Росією бойовиків на Донбасі, однак припустив, що відповідне листування мало місце.

«Детектор медіа» зазначає, що моніторинг ефіру телеканалу «Інтер» свідчать про те, що слово «терористи» у випусках «Подробиць тижня» протягом травня вживали неодноразово, але наприкінці травня – з початку літа 2015 року це слово дійсно почало зникати з ефіру. Водночас, така тенденція характерна й для інших телеканалів, зазначає видання.

Серед матеріалів оприлюдненого листування користувачі соцмереж, які на прохання проекту «Миротворець» вивчають ці матеріали, знайдено листи, що стосуються сюжетів в ефірі ТРК «Україна».

Зокрема, йдеться про співпрацю ТРК «Україна» з «ДНР» через журналіста Сергія Карпія, який працює на телеканалі «Донбас».

Як відомо, в березні 2015 року Леонід Муравйов, співробітник 5 каналу (СПб), потрапив на «Дошку ганьби» за відверто пропагандистські матеріали про війну на Донбасі.

Керівництво НІСу спочатку спростовувало цю інформацію, але Марія Столярова підтвердила факт перемовин Муравйова з каналом «Інтер» та його перебування в Україні. Пізніше стало відомо, що його видворили з України та на 5 років заборонили в’їзд.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, у лютому 2016 року сама шеф-редактор «Подробиць тижня» Марія Столярова опинилася в центрі гучного скандалу. Під час сюжету про Небесну Сотню в прямий ефір потрапив нецензурний вислів. Столярова перервала трансляцію з Майдану Незалежності словами: «Ну-ка, давайте заканчивайте эту х…йню» під час розмови журналіста з родичами загиблих активістів. Згодом Столярова отримала «квиток в один бік» та під наглядом співробітників Служби безпеки України залишила територію України.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ