The New York Times: Українська вишиванка – тренд літа (фото)

Вишиванка
У статті йдеться про лейбл March 11

Українську вишиванку названо трендом сезону. Про це йдеться у  статті «Неофіційний топ літа» американського видання The New York Times, повідомля Hromadske.

У статті йдеться про лейбл March 11, який створили українці, що живуть у Нью-Йорку, Світлана Головченко і Роберт Міщенко. Вони у своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

13597815_1235534703131830_1457868983_n13118002_505498022967862_1744735844_n«Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас, звідки вона», – пише автор.

Нагадаємо, що 2015 року американський журнал Vogue написав велику статтю, яку присвятив моді на українські вишиванки. Видання наголошує, що Україна останнім часом є в авангарді світової моди не лише з геополітичних причин.

Читайте: Українська вишиванка підкорює Париж

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ