5 секунд, аби відвернути фінансовий штопор: у McDonald’s вигадали, як зменшити падіння продажів

McDonald’s
McDonald’s

Гендиректор американської мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s Стів Істербрук оголосив, що відтепер булочки в ресторанах компанії будуть готувати на 5 секунд довше, за рахунок чого бургери стануть на 15 градусів гарячіше. Про це йдеться у повідомлені The New York Times. У компанії сподіваються, що завдяки новому способу приготування булочок бургери будуть смачніше, що спричинить збільшення продажів у ресторанах мережі.

Все це частина нової стратегії McDonald’s, головна мета якої – зупинити падіння бізнесу. Так, продажі компанії в США знижуються вже 6 кварталів поспіль. На думку аналітиків, зараз імідж компанії McDonald’s все більше асоціюється з нездоровою їжею, через що споживачі віддають перевагу іншим закладам харчування.

Нагадаємо, це не перша витівка компанії-гіганта з метою покращити імідж і привернути увагу клієнтів, що останнім часом явно знижується. Так, нещодавно у мережі McDonald’s оголосили про запуск власної лінії одягу й товарів для дому.

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ