У Росії зареєстрували товарний знак «Печалька»

Товарний знак «Печалька»
Товарний знак «Печалька»

У Росії компанія Вімм-Білль-Данн, яка контролюється американською корпорацією PepsiCo, зареєструвала новий бренд – «Печалька». На ринок під цим брендом може вийти широкий спектр товарів – від молочних продуктів до підгузків. Про це повідомляє ЛігаБізнесІнформ.

Бренд зареєстрували відразу по декількох класах товарів. Під маркою «Печалька» компанія хоче виробляти півсотні категорій товарів, згідно заявки у Роспатент.

Серед них – мінеральна вода, лікарські льодяники, дитяче харчування і сухі суміші, вітаміни, медичні сиропи, підгузники, молоко, кумис, згущене молоко, кефір, молочні коктейлі, масло, ряжанка, сметана, сири, газована вода, квас, соки та інші безалкогольні напої.

У прес-службі російського відділення PepsiCo підтвердили, що такий бренд реєструють, але від додаткових коментарів відмовилися.

Читайте: Amazon доставлятиме товари безпілотниками

Інформаційний Акцент

Залишити коментар

4 КОМЕНТАРІ

  1. Новая схема для отторжения Путина от власти в России можно назвать “Педалька”.Крути вор педали пока пилюлей не дали.Но этот бренд в России не приживется.Вообще все что рождается на территории огромного дурдома со 110млн. количеством психически больных и одним главврачем,с одноименной фамилией употребленной в начале,кажется фильмом фантастикой ,с обозначением в левом углу экрана телевизора,что это очень страшный фильм со сценами ужаса.Но все ужасное обычно находит конец ,хотя по своим годам Путин теряет свой нижний конец,А вот физический конец этого изувера главврача дурдома “Россия” даже этот бренд “печалька” может ускорить.Будем ждать,будем ждать ,сдавай…..

  2. Страшно купувати продукцію під брендом “Печалька”. Отак випив молочка чи йогурт і…печалька.

    • Точно подмечено. Все равно что бренд “гробик”, или бренд “могилка”…

Comments are closed.