У Сумах після ін’єкції в лікарні померла дитина

Причиною смерті хлопчика став анафілактичний шок, тобто алергічна реакція на введений лікувальний препарат
Причиною смерті хлопчика став анафілактичний шок, тобто алергічна реакція на введений лікувальний препарат

У Сумській дитячій поліклініці після ін’єкції помер 7-річний хлопчик. Місцева прокуратура відкрила кримінальне провадження за фактом неналежного виконання професійних обов’язків медпрацівником. Про це повідомив прес-центр прокуратури Сумщини.

«Встановлено, що 9 серпня 2016 року о 9.00 ранку в дитячу поліклініку звернулася мама з семирічним хлопчиком. Після огляду лікаря дитині поставили діагноз – обструктивний трахеобронхіт. Медик призначила пацієнту лікування і виписала направлення у денний стаціонар. У маніпуляційному кабінеті після ін’єкції стан хлопчика раптово погіршився. Більше години лікарі проводили реанімаційні заходи, проте вони не дали результатів. О 12.02 констатовано смерть дитини. За попередніми висновками медиків, причиною смерті став анафілактичний шок, тобто алергічна реакція на введений лікувальний препарат», – йдеться в повідомленні.

Як повідомив керівник Сумської місцевої прокуратури Володимир Ковтун, на цей час у кримінальному провадженні тривають допити свідків, призначено судово-медичну експертизу, виконуються інші першочергові слідчі дії, спрямовані на швидке, повне і неупереджене дослідження обставин смерті.

Досудове розслідування перебуває на контролі керівництва прокуратури області.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ