Українських водіїв змусять їздити за європейськими правилами

авто
Перевізники будуть змушені не їздити вночі, відпочивати та не перевищувати швидкість

Уряд України має намір переписати автомобільне законодавство. Ще в середині травня в парламент подали законопроект №4683, який передбачає внесення змін до цілої низки законів і підзаконних актів, що регулюють транспортну галузь. Текст документа став доступний широкому загалу нещодавно, передає AUTO-Consulting.

У пояснювальній записці, підписаній міністром інфраструктури Володимиром Омеляном, йдеться, що Україна в рамках асоціації з ЄС, взяла на себе зобов’язання запровадити цілу низку європейських транспортних регламентів. Всі ці регламенти пропонується імплементувати у вітчизняне законодавство одразу.

Більшість нововведень стосуються вантажного і пасажирського транспорту: перевізники будуть змушені працювати по-європейськи, тобто, не їздити вночі, відпочивати через певні проміжки часу, не перевищувати швидкість тощо.

Але є сюрприз і для пересічних автовласників. Їм пропонують повернути техогляд. Варто зазначити, що це вже не перший законопроект на цю тему. Згідно з останнім документом, техогляд пропонується проводити раз на два роки, а для авто з салону – через 4 роки після першої реєстрації. Для таксі, «швидких» – ТО потрібно буде робити щорічно. Техогляди проводитимуть спеціально навчені в органах МВС фахівці СТО, а на підставі їхніх висновків Моторно-транспортне бюро зможе видавати українцям наклейки на лобове скло.

За відсутність такої наклейки водіїв штрафуватимуть на 340 грн., а якщо не допоможе – позбавлятимуть прав. Таким чином, щомісяця техогляд проходитимуть близько 250 тис. українських авто. Це означатиме, що на СТО вишикуватимуться величезні черги. Все це може відродити корупційні схеми, тим більше, що в законопроекті є ціла низка винятків. Наприклад, не потрібно проходити ТО авто, які беруть участь в гонках, або «антикваріату», за який цілком можна видати, скажімо, старі ВАЗи.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ