«Укроборонпром» зняв із себе відповідальність за стан техніки в зоні АТО

В Укроборонпромі розповіли, чому в зоні АТО ламається техніка
В Укроборонпромі розповіли, чому в зоні АТО ламається техніка

У 95% випадках проблеми функціювання військової техніки в зоні АТО – це не питання якості складання на «Укроборонпромі», а питання якісної експлуатації. Про це заявив перший заступник генерального директора ДК «Укроборонпром» Сергій Пінькас в інтерв’ю на 5 каналі.

«Менш ніж 5% загальної кількості – це проблеми, що стосуються виробництва, все решта – це проблема експлуатації техніки», – сказав він. «Я не знаю, хто таких людей там відбирає і хто їх допускає до управління технікою, але вони сідають до БМП, відповідним чином не включивши там масляний насос, вони роблять так, що ця БМП більше не працює. Вони не розуміють, як експлуатувати гармату, вона заїдає, вона не працює, але це не питання поганої якості Укроборонпрому», – заявив Пінькас.

За його словами, «в більшості випадків, в 95% випадках, проблеми функціювання техніки – це не питання якості складання на «Укроборонпромі», а питання якісної експлуатації». «Потрібно експлуатувати ту чи іншу одиницю техніки в тих умовах, для яких вона створена. Треба розуміти, що це є проблема. Ми пропонували 24 освітні програми, щоби за два тижні до здачі техніки приїжджали, навчалися, і забирали її вже навчені», – сказав чиновник.

Також він пояснив, чому Україна продовжує виробляти бойові машини «Оплот», а українська армія не може їх собі дозволити. «Що стосується «Оплотів», то вартість однієї такої машини – це вартість 30 відремонтованих Т-64. І коли постає питання, що важливіше для нашої армії, то всі сходяться на думці, що три десятки Т-64 – це краще, ніж один «Оплот». Чому треба продовжувати їх виробляти? Бо потрібно лишатися на експортному ринку, ми тут конкуруємо з Росією», – заявив Пінькас.

Він також запевнив, що завдання «Укроборонпрому» за останні півроку перевиконано. За словами Пінькаса, є деякі проблеми з виробництвом двигунів, бо не всі комплекти до них виробляють в Україні. «Коли ми прочитали, що один із заводів недоробив потрібну кількість двигунів, то тут є пояснення. В Україні запасних частин для відновлення двигунів немає – військові їх не надали. Ми їх мусили шукати самі. І ми їх знайшли», – стверджує функціонер.

Як повідомляв Інформаційний Акцент, Міністерство оборони України уклало низку угод на закупівлю комплектів до техніки у давнього бізнес-партнера Порошенка.

Інформаційний Акцент

 

 

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ