Влада Києва знову вигадала, як обійтися без метро на Троєщину

метро
У Києві розробили «п’ятирічку» для будівництва 4-ї лінії метро на 7 млрд.

Столична влада знайшла альтернативу будівництву метро на Троєщину – в Києві можуть почати розвивати міську електричку або розвивати інший транспорт. Про це розповів перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає ЛІГА.net.

«Є побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант – це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють потягам переходити з трамвайних колій на колії потяга», – сказав Пліс.

Сума реалізації цих проектів може коштувати приблизно 3 млрд. грн., а нова гілка метро обійдеться в 40 млрд. грн.

Нагадаємо, раніше в Києві розробили «п’ятирічку» для будівництва четвертої лінії метро на 7 млрд. Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для комунального підприємства «Київський метрополітен» 879,5 млн. грн. на будівництво четвертої лінії столичного метрополітену від Великої кільцевої до житлового масиву Троєщина.

Як відомо, з кінця 2010 року по листопад 2013 року Куренівсько-Червоноармійську лінію продовжили шістьма новими станціями метро. Так, у грудні 2010-го в Києві відкрили три станції метро – «Деміївську», «Голосіївську» і «Васильківську».

Через рік до лінії приєдналася ще одна нова станція – «Виставковий центр» поблизу Національного експоцентру України. У жовтні 2012 року відкрили станцію «Іподром» на проспекті Академіка Глушкова поблизу Кільцевої дороги та Одеської площі, а у листопаді 2013 року – 52 станцію Київського метрополітену «Теремки».

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ