Заступник міністра інфраструктури

Володимир Омелян: Старомодна державна фіра гальмує рух

Володимир Омелян, заступник міністра інфраструктури України
Володимир Омелян, заступник міністра інфраструктури України

Усе-таки, яка консервативна політична еліта і як вона не хоче адаптуватися до сучасних вимог.

Депутатів — не менше 450. Чому саме таке число?

Міністерств — десь 20 +/- 1. Причому намагаються керувати тими сферами, яких вже немає і від них нічого не залежить.

Жодних аутсорсингових інститутів, які на бюджетні гроші здатні дати правильне точкове рішення і забезпечити поступальний рух.

Десятки органів, агентств, інспекцій, які давно забули своє призначення. Мета, заради якої їх створювали, — теж забута. Зате тупо «косять» гроші, якщо можуть.

Максимальний хаос у формальному й неформальному розподілі повноважень. Купа найвищих інституцій, доцільність існування яких у парламентсько-президентській республіці викликає величезний сумнів.

Міністри, обрані депутатами, які не мають жодного зв’язку зі своїми політичними силами, котрі їм нещадно заважають працювати.

Купа держкомпаній, які нічим не займаються, лишень за хабарі збувають майно, що випадково потрапило до них в управління.

Довідок — на кожне питання десятки. Ок, нехай навіть не паперових, а електронних. Але їхнє число зменшуємо на відсотки, а не в рази.

Процеси узгоджень — максимально заплутані та формальні. Часто державні рішення залежать від здібностей головних фахівців із різних міністерств, які навіть не контактують між собою. Вище по вертикалі ці рішення просто візують, не читаючи.

Причому, всі ці конструкції придумали бозна хто і бозна коли. Ці «винахідники», які у свій час обґрунтовували революційність таких конструкцій, давно відійшли від справ чи померли. Але їхня справа живе, перемагаючи вимоги часу.

Управління завжди консервативне. Звісно, добре — що ми не сидимо в перуках, із шаблями при боці та гусячим пером не пишемо при свічці. Але неможливо запускати ракети на Марс чи виготовляти електромобілі, якщо ти сидиш на фірі й поганяєш волів.

Залишити коментар

БЕЗ КОМЕНТАРІВ